- Drzwi do przyszłości - zarządzanie dostępem do domu na odległość
- Bądź gotowy na nadchodzące lato z wentylatorem BLAUPUNKT
- Pompy ciepła w już istniejących budynkach - czy to ma sens?
- Budujący i remontujący coraz częściej wybierają zewnętrzne drzwi marki NITUS
- G-U: Pochwyt ze zintegrowanym czytnikiem ekey dLine
WIŚNIOWSKI w kampanii telewizyjnej
Świadomość potrzeb klienta, dbałość o szczegóły i nowatorskie podejście do produkcji to główny wydźwięk nowej kampanii reklamowej marki WIŚNIOWSKI, która pojawiła się w telewizji. Kampania ma przybliżyć firmę klientom, utrwalić w nich świadomość marki i jej pozycji na rynku.
Od kwietnia w popularnych kanałach telewizyjnych obejrzeć można dwie odsłony reklam marki WIŚNIOWSKI. Są to 30-sekundowy spot oraz billboard sponsorski wyświetlany po określonych programach.
Spoty reklamowe prezentują główne idee, jakimi firma WIŚNIOWSKI kieruje się w produkcji bram, drzwi i ogrodzeń. To przede wszystkim dbałość o detale oraz projektowanie z myślą o użytkownikach.
– W reklamie kładziemy szczególny nacisk na dopracowanie produktów w każdym szczególe, na jakość i komfort wynikające z wyboru naszej oferty. Ponieważ bramy, drzwi i ogrodzenia WIŚNIOWSKI są ukoronowaniem każdej inwestycji – mówi Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI.
Spot reklamowy obejrzeć można również na kanale marki WIŚNIOWSKI w serwisie Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=Cfsg4Mt2Ycs
WIŚNIOWSKI (PRESS BOX)
www.wisniowski.pl